ID: 9243
Assistent Accountant
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Wil jij binnen afzienbare tijd ook bij de klant om de tafel zitten en dicht bij de ondernemer staan? Het geven van goed advies staat hoog in het vaandel bij deze opdrachtgever. Voordat je de klant kunt adviseren, zal je eerst een aantal jaren kennis moeten vergaren. In de functie van "Assistent Accountant start je in loopbaantraject om een financiële basis op te kunnen doen en begeleiden we jou naar de functie van Accountant / Adviseur. Jouw ontwikkeling staat centraal, waarbij jij zelf de regie in handen hebt als het gaat om snelheid, uitdaging en ontwikkelingsmogelijkheden.
Als starter in het loopbaantraject zal je in het begin voornamelijk bezig zijn met het samenstellen van de jaarrekening en dossiervorming, waarbij jouw analytische vaardigheden goed van pas komen. Verder is je goed kunnen inleven in de klant van groot belang. Hoe beter jij de klant en zijn business kent, hoe scherper jouw analyses en adviezen zullen zijn.
Je werkzaamheden bestaan uit:
- Uitzoeken en ordenen van financiële stukken, het controleren, coderen en inboeken van aanleverde gegevens en facturen;
- Het uitvoeren van voorbereidende administratieve werkzaamheden ten behoeve van de jaarrekening van de klant;
- Het opstellen van de jaarrekening, IB, VPB, inclusief dossiervorming;
- Het opstellen van tussentijdse overzichten en het verzorgen van Btw-aangiftes;
- Optimaal interpreteren van cijfers door je cijfermatig inzicht slim toe te passen;
- In nauwe samenwerking met collegas uit andere vakgebieden, signaleren van adviesmogelijkheden.
Jouw profiel:
- Je bent analytisch, zelfstandig, klantgericht en communicatief sterk;
- Je beschikt over een proactieve houding, inlevingsvermogen en hecht veel waarde aan professionaliteit en collegialiteit;
- Daarnaast heb je bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding Accountancy (AC) of Bedrijfseconomie (BE) en ben je bereid de studie voor Accountant-Administratieconsulent (AA) op te pakken;
- Je hebt 0-2 jaar werkervaring.
Ons aanbod:
- Een goede begeleiding, waarbij je een persoonlijke mentor krijgt toegewezen;
- Een marktconform salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden;
- Gedreven collegas in een prettige informele werkomgeving;
- Goede doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden;
- De opdrachtgever heeft eem eigen opleidingsinstituut.
Wil je dicht bij de ondernemers werken, het beste uit je kennis en je talenten halen en je ambities realiseren? Dan ben je bij deze opdrachtgever op de juist plek!
Geïnteresseerd? Reageer dan via de solliciteer-button! Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.
Wil jij binnen afzienbare tijd ook bij de klant om de tafel zitten en dicht bij de ondernemer staan? Het geven van goed advies staat hoog in het vaandel bij deze opdrachtgever. Voordat je de klant kunt adviseren, zal je eerst een aantal jaren kennis moeten vergaren. In de functie van "Assistent Accountant start je in loopbaantraject om een financiële basis op te kunnen doen en begeleiden we jou naar de functie van Accountant / Adviseur. Jouw ontwikkeling staat centraal, waarbij jij zelf de regie in handen hebt als het gaat om snelheid, uitdaging en ontwikkelingsmogelijkheden.
Als starter in het loopbaantraject zal je in het begin voornamelijk bezig zijn met het samenstellen van de jaarrekening en dossiervorming, waarbij jouw analytische vaardigheden goed van pas komen. Verder is je goed kunnen inleven in de klant van groot belang. Hoe beter jij de klant en zijn business kent, hoe scherper jouw analyses en adviezen zullen zijn.
Je werkzaamheden bestaan uit:
- Uitzoeken en ordenen van financiële stukken, het controleren, coderen en inboeken van aanleverde gegevens en facturen;
- Het uitvoeren van voorbereidende administratieve werkzaamheden ten behoeve van de jaarrekening van de klant;
- Het opstellen van de jaarrekening, IB, VPB, inclusief dossiervorming;
- Het opstellen van tussentijdse overzichten en het verzorgen van Btw-aangiftes;
- Optimaal interpreteren van cijfers door je cijfermatig inzicht slim toe te passen;
- In nauwe samenwerking met collegas uit andere vakgebieden, signaleren van adviesmogelijkheden.
Jouw profiel:
- Je bent analytisch, zelfstandig, klantgericht en communicatief sterk;
- Je beschikt over een proactieve houding, inlevingsvermogen en hecht veel waarde aan professionaliteit en collegialiteit;
- Daarnaast heb je bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding Accountancy (AC) of Bedrijfseconomie (BE) en ben je bereid de studie voor Accountant-Administratieconsulent (AA) op te pakken;
- Je hebt 0-2 jaar werkervaring.
Ons aanbod:
- Een goede begeleiding, waarbij je een persoonlijke mentor krijgt toegewezen;
- Een marktconform salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden;
- Gedreven collegas in een prettige informele werkomgeving;
- Goede doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden;
- De opdrachtgever heeft eem eigen opleidingsinstituut.
Wil je dicht bij de ondernemers werken, het beste uit je kennis en je talenten halen en je ambities realiseren? Dan ben je bij deze opdrachtgever op de juist plek!
Geïnteresseerd? Reageer dan via de solliciteer-button! Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.