ID: 4341
Callcentermedewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een van de grootste partijen in klantcontact. Al meer dan dertig jaar onderhouden zij het contact tussen grote bekende A-merken en hun klanten. Op dit moment werken er zo'n 3500 mensen in Nederland verspreid over 6 verschillende locaties.
Functieomschrijving
Kom je uit Zoetermeer of ben je bereid hier naar toe te komen? Ga je graag persoonlijk in gesprek met een klant? Ben je minimaal 20 uur per week beschikbaar? Dan hebben wij werk voor jou op de inbound of outbound afdeling van het callcenter!
Als Callcentermedewerker kom je in contact met klanten van KPN die hun lidmaatschap willen opzeggen. Jouw doel is om deze klanten enthousiast te maken en daardoor hun lidmaatschap te behouden. Dit doe je door in het gesprek de juiste vragen te stellen en zo achter de klantbehoefte te komen. Op basis van die verkregen informatie doe je de klant een passend voorstel. Je zal je tijdens je gesprek met de klant ook actief richten op de klanttevredenheid en ze het WOW-gevoel geven.
De werktijden zijn flexibel in te delen van maandag t/m zondag van 07:00 tot 23:00. Wel wordt er een beschikbaarheid van minimaal 2 avonden in de week, 1 gehele zaterdag per 3 weken en 1 gehele vrijdag per 4 weken gevraagd.
Op 23 april start er een fulltime training van twee weken. Tijdens deze training maak je kennis met de producten van KPN en krijg je de juiste begeleiding om na deze training zelfstandig aan de slag te kunnen gaan. De training is fulltime (09:00-17:30) en wordt betaald, mits je 24 uur werkt.
Functie-eisen
Naast dat je van nature een enthousiaste, spontane en vriendelijke manier hebt van telefoneren dien je te beschikken over een commerciële en resultaatgerichte instelling. Vanzelfsprekend beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift uitstekend en ben je beschikbaar om tijdens de genoemde tijden in overleg te worden ingezet.
Arbeidsvoorwaarden
Je komt te werken in een prettige informele werksfeer met voldoende ruimte voor zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid, durf en humor. Je krijgt een een betaalde training op gebied van commercie en productkennis en werkt in een enthousiast team met een diversiteit in samenstelling, eenheidsgevoel en gedrevenheid. Je kunt werktijden flexibel inplannen en ontvangt een marktconform salaris. Je kunt dit salaris ophogen met goed haalbare bonussen. Daarnaast ontvang je een tegemoetkoming in je reiskosten vanaf 10 km.
Sollicitatieprocedure
Wil jij in aanmerking komen voor het assessment van 17 april? Stuur dan je CV naar waalwijk@carriere-uitzendbureau.nl. Op korte termijn zullen we contact met je opnemen voor een telefonische intake. Bij positief resultaat mag je deelnemen aan het assessment. Tijdens het assessment zal er gekeken worden hoe communicatief en commercieel je bent ingesteld. Naar aanleiding van dit assessment wordt er bepaald of je mag starten met de training op 23 april!
Onze opdrachtgever is een van de grootste partijen in klantcontact. Al meer dan dertig jaar onderhouden zij het contact tussen grote bekende A-merken en hun klanten. Op dit moment werken er zo'n 3500 mensen in Nederland verspreid over 6 verschillende locaties.
Functieomschrijving
Kom je uit Zoetermeer of ben je bereid hier naar toe te komen? Ga je graag persoonlijk in gesprek met een klant? Ben je minimaal 20 uur per week beschikbaar? Dan hebben wij werk voor jou op de inbound of outbound afdeling van het callcenter!
Als Callcentermedewerker kom je in contact met klanten van KPN die hun lidmaatschap willen opzeggen. Jouw doel is om deze klanten enthousiast te maken en daardoor hun lidmaatschap te behouden. Dit doe je door in het gesprek de juiste vragen te stellen en zo achter de klantbehoefte te komen. Op basis van die verkregen informatie doe je de klant een passend voorstel. Je zal je tijdens je gesprek met de klant ook actief richten op de klanttevredenheid en ze het WOW-gevoel geven.
De werktijden zijn flexibel in te delen van maandag t/m zondag van 07:00 tot 23:00. Wel wordt er een beschikbaarheid van minimaal 2 avonden in de week, 1 gehele zaterdag per 3 weken en 1 gehele vrijdag per 4 weken gevraagd.
Op 23 april start er een fulltime training van twee weken. Tijdens deze training maak je kennis met de producten van KPN en krijg je de juiste begeleiding om na deze training zelfstandig aan de slag te kunnen gaan. De training is fulltime (09:00-17:30) en wordt betaald, mits je 24 uur werkt.
Functie-eisen
Naast dat je van nature een enthousiaste, spontane en vriendelijke manier hebt van telefoneren dien je te beschikken over een commerciële en resultaatgerichte instelling. Vanzelfsprekend beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift uitstekend en ben je beschikbaar om tijdens de genoemde tijden in overleg te worden ingezet.
Arbeidsvoorwaarden
Je komt te werken in een prettige informele werksfeer met voldoende ruimte voor zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid, durf en humor. Je krijgt een een betaalde training op gebied van commercie en productkennis en werkt in een enthousiast team met een diversiteit in samenstelling, eenheidsgevoel en gedrevenheid. Je kunt werktijden flexibel inplannen en ontvangt een marktconform salaris. Je kunt dit salaris ophogen met goed haalbare bonussen. Daarnaast ontvang je een tegemoetkoming in je reiskosten vanaf 10 km.
Sollicitatieprocedure
Wil jij in aanmerking komen voor het assessment van 17 april? Stuur dan je CV naar waalwijk@carriere-uitzendbureau.nl. Op korte termijn zullen we contact met je opnemen voor een telefonische intake. Bij positief resultaat mag je deelnemen aan het assessment. Tijdens het assessment zal er gekeken worden hoe communicatief en commercieel je bent ingesteld. Naar aanleiding van dit assessment wordt er bepaald of je mag starten met de training op 23 april!