ID: 3845
Advertentie ID: #3845 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Customer Service medewerker Spaans-Frans
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Voor onze opdrachtgever (een internationale technische groothandel voor de metaalbranche) in de omgeving van Apeldoorn zoekt Intermediair Uitzendbureau per direct een ervaren Customer Service medewerk(st)er.
Deze opdrachtgever is al 65 jaar actief in de markt en groeit niet alleen in Nederland maar ook in landen als Frankrijk, Spanje, Duitsland en België. De Verkoop Binnendienst, waaronder de afdeling Customer Service valt, bestaat uit 12 enthousiaste gedreven en klantgerichte medewerkers. Je gaat werken in een team waarin kwaliteit, commercialiteit en klantgerichtheid hand in hand gaan. Onze opdrachtgever wil dat ieder contactmoment met de Verkoop Binnendienst door de klant wordt ervaren als professioneel en best-in-business. De afdeling Verkoop Binnendienst levert hiermee een belangrijke bedrage aan het bedrijfsresultaat en imago van de organisatie. Er bestaat een klimaat waarin initiatief, persoonlijke groei en ontwikkeling worden aangemoedigd en ondersteund.
In de rol van Customer Service medewerk(st)er ben je het eerste aanspreekpunt voor de Spaans- en Franstalige klanten. Je beantwoordt middels telefoon en e-mail uiteenlopende vragen over de toepassing en prijsstelling van de producten alsmede actuele levertijden. Daarnaast verwerk je orders in het systeem en maak je zelfstandig prijsopgaven en offertes voor klanten.
Naar behoefte bied je ondersteuning aan de Sales Afdeling (zowel de buiten- als binnendienst). 'Actief relatiebeheer' is bij al deze taken een kernwaarde.
Wij zoeken iemand die kennis op een prettige manier weet over te brengen. Relevante klantinformatie deel je met collega's en gemaakte afspraken leg je vast. We verwachten van jou een proactieve en commerciële instelling waarbij je het klantbelang centraal stelt. Je hebt een signaalfunctie en streeft ernaar de klanttevredenheid te verhogen. Als Customer Service medewerker ben je de schakel tussen de interne en externe klant en tevens het visitekaartje. Samen met je collega's van Sales Support en Sales Buitendienst streef je naar het realiseren van een optimale klantrelatie. Deze functie biedt je een dynamische werkplek waarbij er een uitdagende combinatie bestaat tussen Service en Commercie.
Functie-eisen
MBO / MBO+ werk- denkniveau door middel van afgeronde opleiding en/of werkervaring binnen een soortgelijk werkgebied; affiniteit met techniek; uitstekende beheersing van de Spaanse (near native) taal en goede zakelijke kennis van de Franse taal in zowel woord als geschrift; goed sprekend Nederlands en/of Engels vanwege de interne communicatie; accuraat; communicatief vaardig; klant- en servicegericht; assertief; ondernemend; commercieel ingesteld; minimaal 32 uur beschikbaar maar bij voorkeur 40 uur per week; kandidaten met een soortgelijk werkervaring vanuit een technisch bedrijf hebben de voorkeur.
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1531568
Voor onze opdrachtgever (een internationale technische groothandel voor de metaalbranche) in de omgeving van Apeldoorn zoekt Intermediair Uitzendbureau per direct een ervaren Customer Service medewerk(st)er.
Deze opdrachtgever is al 65 jaar actief in de markt en groeit niet alleen in Nederland maar ook in landen als Frankrijk, Spanje, Duitsland en België. De Verkoop Binnendienst, waaronder de afdeling Customer Service valt, bestaat uit 12 enthousiaste gedreven en klantgerichte medewerkers. Je gaat werken in een team waarin kwaliteit, commercialiteit en klantgerichtheid hand in hand gaan. Onze opdrachtgever wil dat ieder contactmoment met de Verkoop Binnendienst door de klant wordt ervaren als professioneel en best-in-business. De afdeling Verkoop Binnendienst levert hiermee een belangrijke bedrage aan het bedrijfsresultaat en imago van de organisatie. Er bestaat een klimaat waarin initiatief, persoonlijke groei en ontwikkeling worden aangemoedigd en ondersteund.
In de rol van Customer Service medewerk(st)er ben je het eerste aanspreekpunt voor de Spaans- en Franstalige klanten. Je beantwoordt middels telefoon en e-mail uiteenlopende vragen over de toepassing en prijsstelling van de producten alsmede actuele levertijden. Daarnaast verwerk je orders in het systeem en maak je zelfstandig prijsopgaven en offertes voor klanten.
Naar behoefte bied je ondersteuning aan de Sales Afdeling (zowel de buiten- als binnendienst). 'Actief relatiebeheer' is bij al deze taken een kernwaarde.
Wij zoeken iemand die kennis op een prettige manier weet over te brengen. Relevante klantinformatie deel je met collega's en gemaakte afspraken leg je vast. We verwachten van jou een proactieve en commerciële instelling waarbij je het klantbelang centraal stelt. Je hebt een signaalfunctie en streeft ernaar de klanttevredenheid te verhogen. Als Customer Service medewerker ben je de schakel tussen de interne en externe klant en tevens het visitekaartje. Samen met je collega's van Sales Support en Sales Buitendienst streef je naar het realiseren van een optimale klantrelatie. Deze functie biedt je een dynamische werkplek waarbij er een uitdagende combinatie bestaat tussen Service en Commercie.
Functie-eisen
MBO / MBO+ werk- denkniveau door middel van afgeronde opleiding en/of werkervaring binnen een soortgelijk werkgebied; affiniteit met techniek; uitstekende beheersing van de Spaanse (near native) taal en goede zakelijke kennis van de Franse taal in zowel woord als geschrift; goed sprekend Nederlands en/of Engels vanwege de interne communicatie; accuraat; communicatief vaardig; klant- en servicegericht; assertief; ondernemend; commercieel ingesteld; minimaal 32 uur beschikbaar maar bij voorkeur 40 uur per week; kandidaten met een soortgelijk werkervaring vanuit een technisch bedrijf hebben de voorkeur.
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1531568