ID: 1499
Medewerker Front Office - Hotel & Congrescentrum Mennorode
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Heb jij het in je?
Midden in de bossen aan de rand van het gezellige dorp Elspeet vind je het grootste hotel & congrescentrum van de Veluwe; Hotel Mennorode. Deze bijzondere locatie kenmerkt zich door haar schitterende ligging en diversiteit aan faciliteiten. Het hotel beschikt over 172 kamers, 35 multifunctionele zalen en diverse Leisure faciliteiten.
De komende jaren wil Mennorode zich verder ontwikkelen tot een premium hotel- en congresaccommodatie en hiervoor ontving het hotel onlangs haar vierde ster. Om deze groei mogelijk te maken zijn de hotel services uitgebreid en is er geïnvesteerd in de tweepersoonskamers en restaurantfaciliteiten. Maar hier blijft het niet bij, voor 2018 staan o.a. de conferentiefaciliteiten, eenpersoonskamers en vakantiewoningen op de investeringsplanning. Om deze ontwikkeling ook binnen het serviceniveau door te voeren zijn de kwaliteitsstandaarden aangescherpt en worden medewerkers intensief getraind op de werkvloer.
Voor een versnelde implementatie zijn wij op zoek naar professionals die met passie en energie verder willen bouwen aan de ingeslagen weg die Mennorode is opgegaan. Heb jij het in je om de mee te bouwen en ben je niet bang om de handen uit de mouwen te steken en onze gasten de mooiste tijd te bezorgen? Reageer dan snel op een van de uitdagende vacatures of stuur een open sollicitatie!
Functiebeschrijving
Heb jij het in je?
Midden in de bossen aan de rand van het gezellige dorp Elspeet vind je Hotel Mennorode. Mennorode kenmerkt zich door haar schitterende ligging en diversiteit aan faciliteiten. Het hotel beschikt over 172 kamers, 35 multifunctionele zalen en diverse Leisure faciliteiten. Op dit moment ontwikkelt Mennorode zich in een versneld tempo en zijn de kamers en restaurant faciliteiten recent in een nieuw jasje gestoken.
Maar ook binnen ons service niveau werken wij aan een kwaliteitsontwikkeling. De service richting onze gasten wensen wij op een pure, persoonlijke en gastvrije wijze te bieden. Om dit te realiseren zijn wij op zoek naar nieuwe medewerkers die plezier hebben in het naar de zin maken van onze gasten. Kom jij ons team versterken?
Op dit moment zijn wij op zoek naar:
Medewerker Frontoffice
Wat ga je doen:oproepen van functionarissen (o.a. bij calamiteiten);aannemen en doorverbinden van gesprekken met gasten of interne bedrijfsfunctionarissen;registreren van gesprekken waar nodig;verstrekken van algemene informatie, noteren en doorgeven van boodschappenopstellen, beantwoorden en verzenden van standaardbrieven en e-mails;verzenden en ontvangen van faxberichten;verzorgen van (een deel van) de uitgaande post (inpakken, frankeren e.d.).ontvangen en inchecken van gasten aan de hand van reserveringlijsten;aanmaken en overhandigen van sleutels/sleutelkaarten; geven van algemene en toeristische informatie aan gasten;verlenen van service, zoals het verzorgen van de wekservice, opvangen en doorgeven van boodschappen, klachten e.d.;uitchecken van vertrekkende gasten, afrekenen van verteringen, contant of met bankpas/creditcard.verwerken van betalingen met behulp van (geautomatiseerd) kassasysteem;overdragen van de kassa bij einde dienst en verantwoorden van ontvangen gelden en betalingen;controleren van wisselgeld voor aanvang dienst.
Wat wij jou bieden: Een attractieve werkplek binnen een bedrijf wat volop in beweging is;Een leuke werksfeer in een jong en dynamisch team;Salariëring volgens de loonschalen van Koninklijke Horeca
Functie-eisen
VereistenMBO niveau 2 - 3 werk- en denkniveau;kennis van softwarepakketten en interne procedures.Competenties / gedragsvoorbeelden
De ideale kandidaat beschikt over de volgende competenties:
Gastgerichtheid:is hoffelijk, voorkomend en welgemanierd naar anderen;vermijdt uitspraken als nee, dat kan niet' of het is druk' zonder uitleg;biedt ook ongevraagd extra service;onderzoekt hoe gasten adequaat en optimaal te helpen.Representatief: presenteert zich naar gasten/externen in lijn met het imago van het bedrijfkomt goed over bij anderen;streeft het handelen volgens de goede manieren altijd na.Flexibiliteit: staat open voor veranderingen die anderen voorstellen;schakelt snel tussen verschillende werkzaamheden;accepteert dat werk door anderen of omstandigheden wordt bepaald.Oplossingsgericht: richt zich niet op problemen, maar op oplossingen;is pragmatisch, kiest voor praktische en snelle oplossingen;blijft niet lang dralen in het analyseren van het probleem.Communiceren: formuleert helder en zo dat de ander het begrijpt;luistert goed en reageert op wat de ander zegt;vraagt door als dat nodig is.
Midden in de bossen aan de rand van het gezellige dorp Elspeet vind je het grootste hotel & congrescentrum van de Veluwe; Hotel Mennorode. Deze bijzondere locatie kenmerkt zich door haar schitterende ligging en diversiteit aan faciliteiten. Het hotel beschikt over 172 kamers, 35 multifunctionele zalen en diverse Leisure faciliteiten.
De komende jaren wil Mennorode zich verder ontwikkelen tot een premium hotel- en congresaccommodatie en hiervoor ontving het hotel onlangs haar vierde ster. Om deze groei mogelijk te maken zijn de hotel services uitgebreid en is er geïnvesteerd in de tweepersoonskamers en restaurantfaciliteiten. Maar hier blijft het niet bij, voor 2018 staan o.a. de conferentiefaciliteiten, eenpersoonskamers en vakantiewoningen op de investeringsplanning. Om deze ontwikkeling ook binnen het serviceniveau door te voeren zijn de kwaliteitsstandaarden aangescherpt en worden medewerkers intensief getraind op de werkvloer.
Voor een versnelde implementatie zijn wij op zoek naar professionals die met passie en energie verder willen bouwen aan de ingeslagen weg die Mennorode is opgegaan. Heb jij het in je om de mee te bouwen en ben je niet bang om de handen uit de mouwen te steken en onze gasten de mooiste tijd te bezorgen? Reageer dan snel op een van de uitdagende vacatures of stuur een open sollicitatie!
Functiebeschrijving
Heb jij het in je?
Midden in de bossen aan de rand van het gezellige dorp Elspeet vind je Hotel Mennorode. Mennorode kenmerkt zich door haar schitterende ligging en diversiteit aan faciliteiten. Het hotel beschikt over 172 kamers, 35 multifunctionele zalen en diverse Leisure faciliteiten. Op dit moment ontwikkelt Mennorode zich in een versneld tempo en zijn de kamers en restaurant faciliteiten recent in een nieuw jasje gestoken.
Maar ook binnen ons service niveau werken wij aan een kwaliteitsontwikkeling. De service richting onze gasten wensen wij op een pure, persoonlijke en gastvrije wijze te bieden. Om dit te realiseren zijn wij op zoek naar nieuwe medewerkers die plezier hebben in het naar de zin maken van onze gasten. Kom jij ons team versterken?
Op dit moment zijn wij op zoek naar:
Medewerker Frontoffice
Wat ga je doen:oproepen van functionarissen (o.a. bij calamiteiten);aannemen en doorverbinden van gesprekken met gasten of interne bedrijfsfunctionarissen;registreren van gesprekken waar nodig;verstrekken van algemene informatie, noteren en doorgeven van boodschappenopstellen, beantwoorden en verzenden van standaardbrieven en e-mails;verzenden en ontvangen van faxberichten;verzorgen van (een deel van) de uitgaande post (inpakken, frankeren e.d.).ontvangen en inchecken van gasten aan de hand van reserveringlijsten;aanmaken en overhandigen van sleutels/sleutelkaarten; geven van algemene en toeristische informatie aan gasten;verlenen van service, zoals het verzorgen van de wekservice, opvangen en doorgeven van boodschappen, klachten e.d.;uitchecken van vertrekkende gasten, afrekenen van verteringen, contant of met bankpas/creditcard.verwerken van betalingen met behulp van (geautomatiseerd) kassasysteem;overdragen van de kassa bij einde dienst en verantwoorden van ontvangen gelden en betalingen;controleren van wisselgeld voor aanvang dienst.
Wat wij jou bieden: Een attractieve werkplek binnen een bedrijf wat volop in beweging is;Een leuke werksfeer in een jong en dynamisch team;Salariëring volgens de loonschalen van Koninklijke Horeca
Functie-eisen
VereistenMBO niveau 2 - 3 werk- en denkniveau;kennis van softwarepakketten en interne procedures.Competenties / gedragsvoorbeelden
De ideale kandidaat beschikt over de volgende competenties:
Gastgerichtheid:is hoffelijk, voorkomend en welgemanierd naar anderen;vermijdt uitspraken als nee, dat kan niet' of het is druk' zonder uitleg;biedt ook ongevraagd extra service;onderzoekt hoe gasten adequaat en optimaal te helpen.Representatief: presenteert zich naar gasten/externen in lijn met het imago van het bedrijfkomt goed over bij anderen;streeft het handelen volgens de goede manieren altijd na.Flexibiliteit: staat open voor veranderingen die anderen voorstellen;schakelt snel tussen verschillende werkzaamheden;accepteert dat werk door anderen of omstandigheden wordt bepaald.Oplossingsgericht: richt zich niet op problemen, maar op oplossingen;is pragmatisch, kiest voor praktische en snelle oplossingen;blijft niet lang dralen in het analyseren van het probleem.Communiceren: formuleert helder en zo dat de ander het begrijpt;luistert goed en reageert op wat de ander zegt;vraagt door als dat nodig is.